TaHoma® i HomeKit moraju biti kompatibilni i kod:
novih TaHoma® Box-ova koji se već proizvode da budu kompatibilni s HomeKit-om (logo i instalacijska šifra) postojećih TaHoma® Box-ova koji nisu kompatibilni s HomeKit-om (za postojeće korisnike)
Za nove TaHoma® Box-ove:
Kao i svaki uređaj koji posjeduje HomeKit certifikat i TaHoma® Box-ovi sadrže sve detalje i elemente koje certifikat zahtijeva, u skladu s HomeKit smjernicama. Navedeno uključuje HomeKit QR-šifru (instalacijsku šifru) koja se nalazi na dnu kutije i u pakiranju, a koju se kasnije koristi za podešavanje povezivanja unutar Home aplikacije.
Napomena: dolje navedeno objašnjenje (za postojeće Box-ove) primjenjivo je i za nove Box-ove - prvo se instalira TaHoma® aplikacija, a kasnije se istu povezuje s HomeKit-om.
Za postojeće Box-ove:
HomeKit je dostupan kako postojećim korisnicima koji već u svojim domovima imaju TaHoma® Box tako i onima koji kupuju proizvod koji nemaju oznaku HomeKit i detaljne informacije. Povezivanje s HomeKit-om je jednostavno, samo pratite HomeKit uputstva u TaHoma® aplikaciji.
Napomena: radi i kod novih Box-ova.