Brzi pristup

Najčešće postavljana pitanja

37 rezultati
  • Koju vrstu opreme Ysia ® Patio io može kontrolirati? (0) 17.01.2025

    Ysia Patio io je kompatibilan s io opremom:

    Terasa i vanjski prostor:

    • Nadstrešnica
    • Pergola
    • Veranda

    Kapci i vanjski zasloni:

    • Roletne
    • Vanjski okomiti zaslon
    • Vanjske venecijanere
    • Zakretni kapak

    Grijanje i rasvjeta:

    • Grijanje *
    • Rasvjeta **
    • Prijemnici

    * ON/OFF prigušivanje

    ** ON/OFF Zatamnjenje RGB & White Balance

    Vrata i kapija:

    • Garažna vrata
    • Vrata

    U skladu s EN12453 koji se odnosi na sigurnu upotrebu vrata i kapija, upotreba Ysia Patio io za upravljanje automatskim garažnim vratima ili vratima bez vidljivosti korisnika, nužno zahtijeva ugradnju fotoćelije tipa sigurnosnog sustava.

    Windows:

    • Klizni prozor

    Dodaci i partneri:

    • Senzori (značajka Auto/Manu)
    • Velux motori (autonomni ili ne) osim venecijanskih i laganih
    • Teleco io *

    * TELECO kompatibilnost bit će potvrđena s lansiranjem io TELECO proizvoda

    Nemojte koristiti s alarmima

    Nema ograničenja na:

    • Broj ukupnih uparenih proizvoda
    • Broj uparenih grupa
  • Mogu li postaviti zidni nosač za Ysia ® Patio io izvana? (0) 17.01.2025

    Zaštitni kod Ysia Patio je (IP) 44 . Dakle, daljinski upravljač ima visoku otpornost na udarce, padove i prskanje vodom.

    Možete ga koristiti vani, ali ga morate čuvati u zatvorenom prostoru na zidnom nosaču.

  • Kako stvoriti novi kanal na Ysia ® Patio io? (0) 17.01.2025

    Prije uparivanja proizvoda morate stvoriti kanal koji njime upravlja.

    Informacije: Možete kreirati 16 kanala proizvoda/grupe.

    1. Odaberite vrstu kanala

    Postoje dvije vrste kanala:

    • Proizvod: za kontrolu jednog proizvoda
    • Grupa: za kontrolu nekoliko istih vrsta proizvoda. Ne možete stvoriti heterogenu grupu (svjetlo + tenda na primjer).
     

    2. Odaberite vrstu proizvoda za vožnju

    Odaberite vrstu proizvoda kanala.

    Pogledajte sljedeća često postavljana pitanja za više informacija: Koju vrstu opreme moj Ysia Patio io može kontrolirati?

     

    U slučaju pogreške, idite u izbornik postavki za uređivanje kanala.

    3. Odaberite naziv za opis i personalizaciju vašeg kanala

    Možete personalizirati naziv među popisom unaprijed definiranih naziva (naziv proizvoda, jug, sjever, terasa itd.) ili stvoriti vlastiti naziv pomoću virtualne tipkovnice (najviše 20 znakova).

    Nakon što je vaš kanal stvoren, možete s njim upariti novu opremu.

  • Kako upariti Ysia ® Patio io s novom opremom? (0) 17.01.2025

    Ovaj FAQ objašnjava kako dodati novi uređaj koji je već programiran i kontroliran pojedinačnim daljinskim upravljačem s vašim Ysia Patio io.

    Informacije: Prvo morate stvoriti kanal koji će biti povezan s novom opremom. Ako to već niste učinili, slijedite FAQ: Kako stvoriti novi kanal na mom Ysia Patio io?

    1. U navigacijskom načinu rada: listanjem odaberite željeni kanal

     

    2. Postavite svoju opremu u način rada za uparivanje

    Informacije: Kako biste saznali ovu ergonomiju, pogledajte upute za opremu ili aplikaciju Help me

    Za Somfy radio motor: Pritisnite i držite 3 sekunde tipku prog na stražnjoj strani pojedinačne kontrolne točke dok se pogon ne pomakne gore- dolje

     

    3. Uparite novu opremu

    Informacije: Ako je zaslon daljinskog upravljača crn, pritisnite bilo koju tipku da biste ga uključili. Ovaj pritisak neće imati učinka i osvijetlit će samo zaslon Ysia.

    Kratko pritisnite tipku prog na stražnjoj strani Ysia Patio io. Motor čini kratak pokret gore-dolje.

     

    4. Ysia Patio io je uparen s opremom i spreman za korištenje!

     

     

     

     

     

  • Je li moguće personalizirati piktogram svakog kanala Ysia ® Patio io? (0) 17.01.2025

    Ne, piktogram nije moguće uređivati i povezivati s vrstom proizvoda.

    Ali možete urediti naziv kanala (maks. 20 znakova ) u postavkama daljinskog upravljača.

  • Nakon resetiranja Ysia ® patio io, zašto se neželjeni proizvodi pomiču prilikom korištenja kanala? (0) 17.01.2025

    Molimo uvijek rasparite sve svoje proizvode prije poništavanja daljinskog upravljača.

    Poništavanje daljinskog upravljača ne poništava uparivanje povezanih/uparenih proizvoda.

    Informacije: Ako ste već resetirali daljinski upravljač bez prethodnog poništavanja uparivanja proizvoda, morat ćete resetirati te proizvode tako da daljinski upravljač više ne upravlja njima.

    Za poništavanje Ysia Patio io, idite u izbornik Postavke , zatim Postavke daljinskog upravljača i odaberite Poništi daljinski upravljač.

  • Je li Ysia ® patio io kompatibilan s io velux proizvodima? (0) 17.01.2025

    Da, samo rolo i nagibni prozor za krov. Ne s venecijanerom , svjetlima itd.

    Prilikom odabira vrste proizvoda u kreiranju kanala odaberite namjenski odjeljak:

    • Velux za žičani velux
    • Solarni Velux za solarne / bežične
  • Zaslon Ysia ® Patio io presvijetao je ili nije dovoljno, mogu li ga promijeniti? (0) 17.01.2025

    Prema zadanim postavkama, automatski će se podesiti između 3 razine ovisno o svjetlini ambijenta:

    • Na otvorenom: 10%
    • Unutarnji: 50%
    • Noć: 85%

    Možete ga promijeniti ručno u postavkama-> daljinske postavke -> svjetlina -> ručno od 5 do 100%.

    Informacije: ako ga pustite na 100%, to će utjecati na trajanje baterije.

  • Kako urediti postojeći kanal Ysia ® Patio io? (0) 17.01.2025

    Za uređivanje postojećeg kanala daljinskog upravljača idite u izbornik Postavke i odaberite Postavke kanala.

    Moći ćete:

    • Napravi novi kanal
    • Uredite kanal
    • Auto/ ručno upravljanje
    • Brisanje kanala
  • Kako mogu spriječiti da motor automatski reagira kada je sunce s Ysia ® Patio io? Kako mogu blokirati scenarije koje pokreće TaHoma ? (0) 17.01.2025

    Ručni način rada omogućuje deaktivaciju komforni automatizmi na povezanim proizvodima, upareni s vašim Ysia patio io. Automatizmi udobnosti su scenariji, mjerači vremena, senzor za sunce, kiša ako je postavljeno u modu za udobnost (vjetar je sigurnosni senzor i ne može se deaktivirati ).

    Preko izbornika Postavke odaberite Postavke kanala i zatim Upravljanje automatizmom . Ili to možete učiniti izravno u odgovarajućem kanalu, u načinu vožnje pritiskom na gumb za potvrdu 3s .

    Možete se prebaciti s ručnog na automatski način rada ili s automatskog na ručni način rada (motor povezan daje povratnu informaciju).

    Informacije: « M » se prikazuje na uglu kada ručni način je aktiviran, ništa kada je aktiviran automatski.

  • Kako promijeniti baterije na Ysia ® Patio io? (0) 17.01.2025

    Kada je razina baterije na kritičnoj razini, u kutu zaslona bit će prikazana posebna ikona.

     

    Informacije: Kada se ova ikona pojavi, daljinski upravljač se može koristiti još oko mjesec dana prije nego što se baterija isprazni. Nakon toga bit će obavezna promjena baterija (ekran će biti isključen).

    Kako zamijeniti baterije na Ysia Patio io:

    1. Pritisnite otvor na stražnjoj strani kontrolne točke kako biste oslobodili odjeljak za baterije. 

    Informacije: Koristite olovku ili odvijač (maks. 2,8 mm), bez vijaka, igala ili drugih vrhova.

    2. Postavite baterije ili zamijenite postojeće.

    Model baterija: 2x AAA (LR03) 1.5V

     

    3. Gurnite odjeljak za baterije natrag u daljinski upravljač.

    Zašto je teže nego prije?

    Zbog razvoja sigurnosnog standarda (IEC 62368-1), zakon je stroži za uvjete pristupa bateriji i zahtijeva upotrebu alata ili dva odvojena pokreta za pristup bateriji.

    Podsjetnik: autonomija uz normalno korištenje je 2 godine prije promjene baterija.

  • Zašto je ime prečac ispod piktograma Ysia ® Patio io kanala? (0) 17.01.2025

    Broj znakova ograničen je na 20. Možete izmijeniti i personalizirati ime putem izbornika postavki kanala.

  • Zašto se piktogram "baterija" pojavljuje u kutu zaslona Ysia ® Patio io? (0) 17.01.2025

    Kada je razina baterije na kritičnoj razini, u kutu zaslona bit će prikazana posebna ikona.

     

     

    Informacije: Kada se ova ikona pojavi, daljinski upravljač se može koristiti još oko mjesec dana prije nego što se baterija isprazni. Nakon toga bit će obavezna promjena baterija (ekran će biti isključen). Pogledajte FAQ: Kako promijeniti baterije na Ysia Patio io?

     

     

  • Zašto moj proizvod kontroliran Ysia ® Patio io ne reagira na dobar način? (0) 17.01.2025

    Provjerite jeste li odabrali dobar profil tijekom odabira kanala.

    Možete ga promijeniti u postavkama, modifikaciji kanala, vrsti proizvoda.

  • Zašto moja pergola kontrolirana Ysia ® Patio io, ne reagira na dobar način? (0) 17.01.2025

    Samo nagibna pergola i nagibna pergola na uvlačenje imaju 2 različita profila. Provjerite jeste li odabrali dobar profil.

    Možete ga promijeniti u postavkama, modifikaciji kanala, vrsti proizvoda.

  • Kako stvoriti novu grupu koja kontrolira nekoliko opreme s Ysia ® Patio io? (0) 17.01.2025

    S Ysia Patio io možete kontrolirati grupu iste vrste proizvoda (npr. rolete). Međutim, ne možete kreirati i kontrolirati heterogenu grupu (svjetlo + tenda na primjer).

    Morate stvoriti grupni kanal . Ako to već niste učinili, slijedite FAQ: Kako stvoriti novi kanal na mom Ysia Patio io?

    Nakon što stvorite grupni kanal, morate dodati proizvode koje želite kontrolirati pomoću njega. Da biste to učinili, morate slijediti FAQ: Kako upariti Ysia ® Patio io s novom opremom ?

    Upozorenje: kako biste izbjegli probleme s programiranjem, morate dodavati nove uređaje jedan po jedan, prolazeći kroz cijeli postupak uparivanja za svaki proizvod.

  • Što je Apple HomeKit? (96) 27.01.2021

    Apple HomeKit tehnologija omogućuje jednostavan i siguran način upravljanja Vašim domom korištenjem aplikacija Apple Home i Siri na iPhone, iPad, Apple Watch, HomePod ili Mac uređajima.

    Više od 50 brendova diljem svijeta nudi proizvode kompatibilne s HomeKit-om i Apple uređajima – i taj broj i dalje raste.

    Odsad, među kompatibilne proizvode pripada i TaHoma® Box kućna automatizacija.

  • Koja je razlika između Siri i Home aplikacije? (53) 27.01.2021

    Siri je inteligentan pomoćnik koji nudi brza i jednostavna rješenja za učinkovito upravljanje Apple uređajima. Čak i prije nego to zatražite (detaljne informacije na Apple web stranici).

    Home aplikacija vam omogućuje da s udaljenosti upravljate pametnim uređajima putem Apple TV-a, HomePod-a, iPhone-a i iPad-a i to dodirom, automatski ili putem Siri aplikacije (detaljne informacije na Apple web stranici).

  • Kako HomeKit funkcionira s TaHoma® uređajem? (44) 27.01.2021

    Kompatibilnost s HomeKit aplikacijom vam omogućuje da Somfy uređajima upravljate putem Siri ili Apple Home aplikacija.

    Siri: TaHoma® uređaju i pametnim uređajima u vašem domu jednostavno dodajte funkciju glasovnog upravljanja, a potom iz vašeg Apple uređaja pozovite Siri.
    Home aplikacija: pametne uređaje Vašeg doma možete pronaći i u Apple Home aplikaciji već spremne za upravljanje putem svih Apple uređaja. Home aplikacija se također koristi i za postavljanje HomeKit instalacije.

  • Kako međusobno funkcioniraju TaHoma®, pametni uređaji i HomeKit? (28) 27.01.2021

    TaHoma® omogućuje povezivanje pametnih uređaja vašeg doma s uređajima koji koriste HomeKit tehnologiju. To je neposredna lokalna povezanost između uređaja koji se koristi za upravljanje i opreme kojom se upravlja.

    Ova povezanost zahtijeva posebno podešavanje ugrađenog softvera svakog TaHoma® uređaja.

    Napomena: uobičajena kompatibilnost, razvijena između TaHome i ostalih partnera pružatelja usluga, najvećim dijelom se odvija u oblaku.

  • Kako mogu daljinski upravljati uređajima koji koriste HomeKit tehnologiju? (42) 27.01.2021

    HomeKit općenito (i ne samo za TaHoma®) omogućuje daljinsko upravljanje na način da se jedan od sljedećih uređaja podesi kao kućno čvorište: HomePod, AppleTV (4. ili novija generacija), tvOS 10.x ili novija verzija ili iPad s iOS 10.x ili novijom verzijom.

    Na taj način se omogućuje prijenos lokalnog povezivanja u oblak, a time i daljinsko upravljanje.

  • Koja verzija TaHoma® Box-a je kompatibilna s Apple HomeKit-om? (23) 27.01.2021

    Svaka generacija TaHoma® Box-a mora proći određeni proces certifikacije.

    trenutni proces certifikacije se odnosi na 2. generaciju TaHoma® Box-a, odnosno trenutnu verziju, bez obzira jeste li TaHomu već nabaviti ili je tek planirate nabaviti.
    1. generacija TaHoma® Box-a i Somfy Box-a (obje četvrtastog oblika) i TaHoma® DIN-Rail nisu kompatibilni.

    Nova verzija TaHoma® Box-a ažurirana je s HomeKit specifikacijama:

    TaHoma® tvornica mora imati MFI certifikat (Made for iPhone, Apple-ov program za licenciranje)
    Svaki TaHoma® uređaj dobiva jedinstvenu HomeKit šifru (QR instalacijsku šifru) da bi se osigurala povezanost s HomeKit-om.

    Šifra za podešavanje je dostupna na dnu svake ambalaže, unutar pakiranja.

    Ako kod kuće već imate TaHoma® uređaj (ili ste nabavili jedan bez HomeKit-a), radit će bez problema.

    Putem TaHoma® aplikacije pokrenite povezivanje s HomeKit-om (uputstvo za HomeKit pogledajte u TaHoma® aplikaciji).

  • Zašto postoje 2 načina povezivanja Apple HomeKit i TaHoma® uređaja? (18) 27.01.2021

    TaHoma® i HomeKit moraju biti kompatibilni i kod:

    novih TaHoma® Box-ova koji se već proizvode da budu kompatibilni s HomeKit-om (logo i instalacijska šifra)
    postojećih TaHoma® Box-ova koji nisu kompatibilni s HomeKit-om (za postojeće korisnike)

    Za nove TaHoma® Box-ove:

    Kao i svaki uređaj koji posjeduje HomeKit certifikat i TaHoma® Box-ovi sadrže sve detalje i elemente koje certifikat zahtijeva, u skladu s HomeKit smjernicama. Navedeno uključuje HomeKit QR-šifru (instalacijsku šifru) koja se nalazi na dnu kutije i u pakiranju, a koju se kasnije koristi za podešavanje povezivanja unutar Home aplikacije.

    Napomena: dolje navedeno objašnjenje (za postojeće Box-ove) primjenjivo je i za nove Box-ove -  prvo se instalira TaHoma® aplikacija, a kasnije se istu povezuje s HomeKit-om.

    Za postojeće Box-ove:

    HomeKit je dostupan kako postojećim korisnicima koji već u svojim domovima imaju TaHoma® Box tako i onima koji kupuju proizvod koji nemaju oznaku HomeKit i detaljne informacije.  Povezivanje s HomeKit-om je jednostavno, samo pratite HomeKit uputstva u TaHoma® aplikaciji.

    Napomena: radi i kod novih Box-ova.

  • Koji Somfy uređaji i proizvodi su kompatibilni s Apple HomeKit-om? (37) 27.01.2021

    Samo je određeni broj Somfy proizvoda kompatibilan s HomeKit tehnologijom putem TaHome i uz odobrenje Apple-a:

    samo oni proizvodi koji koriste io-homecontrol® protokol

    HomeKit pomoću pametnih kućnih sustava omogućuje upravljanje uređajima samo putem dvosmjerne komunikacije.

    Osim toga: RTS uređaji (jednosmjerna komunikacija) nisu kompatibilni s HomeKit funkcijom.

     

    isključujući uređaje koji omogućuju ulazak u dom (dvorišna vrata, garažna vrata).

    HomeKit ne omogućuje rad takvih uređaja.

    Osim toga: dvorišna vrata, garažna vrata, prozori i brave nisu kompatibilni s HomeKit-om.

    Posebne kategorije: prozorska sjenila i sjenila na terasama

    Kompatibilnost opreme podliježe funkcionalnoj provjeri koju provode Apple timovi putem TaHoma® Box-a i HomeKit-a kao dio postupka certificiranja. Apple timovi moraju pojedinačno ispitati i odobriti svaki pojedini uređaj.

    trenutno su samo prozorska sjenila i sjenila na terasama dogovorena s Appleom.
    samo je dio ove opreme kompatibilan (pogledajte popis kompatibilnih uređaja).
    Eventualnu naknadnu nadopunu popisa će tvrtke Somfy i Apple zajednički planirati, a potom Apple mora dodatno i odobriti.

  • Je li TaHoma® scenarijima moguće pristupiti iz Apple HomeKit aplikacije? (25) 27.01.2021

    HomeKit dozvoljava korištenje samo onih scenarija kreiranih u Home aplikaciji („scenes”)

    Stoga TaHoma® scenariji nisu dostupni u HomeKit-u.

    Međutim u Home aplikaciji možete kreirati određene scenarije koji uključuju Somfy proizvode.

  • Što je TaHoma®? (95) 12.10.2018

    TaHoma® je rješenje koje vam  omogućuje upravljanje umreženim uređajima u vašem domu. To je pomoćnik koji vam svakodnevno pomaže upravljati umreženim uređajima (osvjetljenje, vrata i prozori, alarm, grijanje itd.) kojima upravljate iz kuće ili u pokretu, koristeći mobilne uređaje ili računalo.

  • Trebam li internet za korištenje TaHome®? (30) 12.10.2018

    Da, morate biti spojeni na internet da biste se registrirali, umrežili uređaje, konfigurirali TaHomu® i daljinski upravljali svojim uređajima.

  • Koja bi bila početna cijena za umrežavanje doma s TaHomom®? (40) 12.10.2018

    Većina ljudi misli da automatizacija doma nadilazi njihov budžet. U Somfyju smo osmislili fleksibilnu i nadogradivu automatizaciju doma. Možete lagano početi s umrežavanjem svojih roleta, pa zatim garažnih vrata, pa prozora, pa rasvjete i tako dalje. A kad smo kod budžeta, za umrežavanje cijelog doma potrebno vam je samo nekoliko stotina eura. Možete ga opremati tempom koji vam odgovara, u skladu sa svojim trenutnim budžetom.

  • Što se događa s Tahomom® ako nestane struje? (31) 12.10.2018

    Nema nikakvog razloga za brigu! Kontrolu preuzimaju baterija i GSM-modul s trajanjem baterije od 3 mjeseca. Bit ćete upućeni i u najmanji problem koji se javi na bilo kojem od vaših umreženih uređaja ili za bilo kakav upad u vaš dom čak i ako nestane struje.

  • Imam kućnog ljubimca. Kako TaHoma® reagira na kretanje životinja po mojoj kući? (20) 12.10.2018

    Ugrađena su tri tipa detektora s različitim razinama detekcije. Sve je podešeno tako da se vaš ljubimac može slobodno kretati, ne ometajući rad TaHome® i umreženih uređaja.

  • Koje su TaHomine® prednosti u odnosu na ostala rješenja dostupna na tržištu? (43) 12.10.2018

    Somfyjeva TaHoma® ima pristup brojnim motoriziranim uređajima koje možete umrežiti, za razliku od brendova telekomunikacijskih operatera ili novih tvrtki. Somfy već ima "temeljnu opremu" i iskušane vještine u automatizaciji doma. Poznatiji brendovi za opremanje domova sklopile su partnerstvo sa SOMFYjem da bi njihovi proizvodi bili označeni "kompatibilni s TaHomom®“ (rasvjeta, grijanje, sigurnost, ozvučenje itd.); tako da, kad odaberete SOMFYjevu TaHomu®, birate nadogradivost i visoku razinu kompatibilnosti.

  • Kako Somfy upravlja mojim osobnim podacima? (33) 12.10.2018
    Somfy oduvijek stavlja naglasak na sigurnost podataka klijenata, posebice nakon pojave interneta i umreženih objekata. Naši serveri imaju visoku razinu sigurnosti, a SOMFY ima rigoroznu politiku sigurnosti i zaštite povjerljivih podataka svojih klijenata.
  • Koliko je TaHoma® konkurentna po pitanju sigurnosti? (24) 12.10.2018
    TaHoma® se proizvodi u Francuskoj, što je jamstvo kvalitete i stručnosti. Opremljena je tehnologijom io-homecontrol ili RTS, Somfyjevim zaštićenim protokolima. Signali i naredbe poslane umreženim uređajima sadrže jedinstvene enkripcijske ključeve za svaki uređaj zasebno. Naša razina sigurnosti jednaka je onoj u bankama, a siguran signal jamstvo je da vam nitko neće moći hakirati uređaje. TaHoma® je vodeći sustav za automatizaciju doma s certifikatom lidera iz tog područja: SySS Gmbh.
  • Kako odabrati savršen uređaj za automatizaciju doma? (41) 12.10.2018

    Zašto odabrati TaHomu?

    Ona je najbolji izbor ako želite otvoreno i nadogradivo rješenje za početak umrežavanja uređaja poput roleta, platana, sjenila ili tendi. Na nju ćete lako moći nadodavati ostale proizvode Somfyja i njegovih partnera (rasvjeta, termostate, kamere itd.) u daljnjim fazama projekata.

    Zašto odabrati Connexoon?

    Odaberite Connexoon ako želite umrežiti samo prozore (rolete, vanjske venecijanere itd.), objekte za pristup (dvorišna i garažna vrata, alarme itd.) ili trijem (tende, vanjska rasvjeta itd.). 

  • Kako saznati jesu li vaši uređaji kompatibilni? (31) 12.10.2018

    Koji su proizvodi kompatibilni s TaHomom?

    Kompatibilni su svi Somfyjevi radijski proizvodi (RTS, io-Homecontrol), alarmni sustavi i umreženi uređaji (termostat, kamere, brave). Ako je vaš dom opremljen žičanim uređajima, možete ih učiniti kompatibilnima montiranjem Somfy radijskih mikromodula. Provjerite kompletni popis Somfyjevih i partnerskih proizvoda kompatibilnih s TaHomom.

    Koji su proizvodi kompatibilni s Connexoonom?

    Ovaj uređaj dolazi ili s protokolom io-homecontrol ili s protokolom RTS. Odaberite verziju Connexoon uređaja koja odgovara protokolu vašeg motoriziranog sustava i skinite specijaliziranu aplikaciju za vaše uređaje. Kliknite ovdje da biste pogledali potpuni popis uređaja kompatibilnih s Connexoonom

  • Somfy popis za provjeru (15) 12.10.2018

    Prije početka potrebno je provjeriti sljedeće:
    1. Imate li dobru internetsku vezu? Za umrežavanje vaših uređaja potrebna je internetska veza.
    2. Kompatibilni proizvodi ovise o uređaju za automatizaciju doma koji odaberete. Za više informacija pogledajte prethodno pitanje.
    3. Radi optimalnog dometa radio signala preporučujemo da uređaj postavite na otvoreni prostor u središtu svog doma.